Jij runt je bedrijf dan regel ik je nieuwe opdrachtgevers.
Account Based Marketing, past dat wel bij mij?
Stap I. onderzoek & advies.
Het doet er niet toe hoeveel mensen je bereikt met je marketing maar dat je de mensen bereikt die er toe doen. (Volgens David Ogilvy dan he?) d
Die filosofie hangen wij dan ook aan maar we geven er meteen ook handen en voeten aan.
Wie is je doelgroep (dat zijn er binnen Nederland en binnen Account Based Marketing hooguit enkele honderden) en met wie moet je praten om zijn/haar handtekening onder dát contract te krijgen?
Bij deze stap onderzoek ik voor je of ABM (zo noemen wij het om het kort te houden) bij jouw organisatie, product en doelgroep past. Het gaat dan dus vaak om langdurende contracten of bedrijfsmiddelen in de zakelijke markt.
Deze stap bestaat uit interviews met iedereen in de marketing/sales keten en onderzoek naar de beschikbare middelen.
In circa 15 uren weet je meer.
Welke ROI realistisch is, of er draagvlak is binnen je team of wat je moet doen om draagvlak te bereiken.
- Je krijgt sowieso een benaderplan.
- Wat doet je online marketing bureau goed? Hoe is de samenwerking tussen de binnendienst, de buitendienst en de facturatie?
- Tips en verbetervoorstellen
- Wie moet je wanneer spreken en via welke kanalen?
€1.700.-
Kopje koffie?
1
expert. maatwerk gegarandeerd.
18
jaarplannen per jaar. Niet teveel en niet te weinig
Account Based Marketing. Hoe organiseer ik dat voor je?
Stap II. Inrichting CRM/funnel en verrijking van bestanden.
1
expert. aandacht gegarandeerd.
18
opdrachtgevers per jaar. Niet teveel en niet te weinig.
Account Based Marketing als BPO?
Stap III. Als de eerste twee stappen geslaagd zijn waarom zou je dan het hele proces niet aan ons overlaten?
Ik ga volgens het plan voor jou aan de slag.
Voor minder dan een jaarsalaris van een heel team ga ik je relaties met je 300 meest begeerde klanten beheren en steeds verder uitbouwen.
300 advocatenkantoren of 300 gemeenten? Binnen 5 jaar zit jij met minsten 20% met de juiste persoon te praten op precies het juiste moment.
Je staat dan al samen met de huidige leverancier in de top 2 van voorkeurspartners en ben jij dan ook nog beter voorbereid, beter geïnformeerd en heb je ook nog eens de gunfactor om dat je al drie jaar alle afspraken bent nagekomen en steevast een prettige en kundige indruk hebt achtergelaten.
Dat doet een goed geïmplementeerd Account Based Marketing proces voor je. Aandachts Marketing.